dilluns, 22 d’abril del 2013

Eleccions ANC Alt Urgell 11M: Concrecions

Amigues i amics membres de l'Alt Urgell per la Independència,

Per preparar les eleccions al Secretariat Nacional i al Secretariat Comarcal llegiu-vos bé el reglament de Règim Intern que es va aprovar recentment.
Per al Secretariat Nacional ja es canalitza per mitjà del web de l'ANC. El dia 28 d'abril finalitza la presentació de candidatures.
Per al Secretariat Comarcal es requereix almenys tres persones: coordinador, secretari i tresorer. Vegeu les funcions segons el Reglament de règim intern (Article 3.9. del RRI.

Fem una segona crida per demanar candidats de l'Alt Urgell a alguna d'aquestes tres funcions. A més d'altres tasques que ja vam especificar anteriorment. També caldrà voluntaris per a la Mesa electoral (que no poden ser candidats).

"(...)
Secció 5a : Organització Interna
Article 3.9 Totes les Assemblees Territorials, sense excepció, han de basar la seva organització interna en un Secretariat Territorial constituït almenys per tres persones, que ocuparan les funcions de Coordinació, Secretaria i Tresoreria. Serà incompatible ocupar els càrrecs de coordinador, secretari o tresorer d’una Assemblea Territorial amb la pertinença al Secretariat Nacional, llevat de dispensa expressa en tal sentit del Secretariat Nacional. La persona que faci les tasques de coordinació convocarà i presidirà les reunions de l’Assemblea Territorial, vetllarà pel correcte desenvolupament dels debats i dels treballs i assumirà la tasca de representació de l’ANC a la localitat, a més de la tasca d’enllaç entre l’Assemblea Territorial i el Secretariat Nacional. Farà arribar al Secretariat Nacional i a les altres Assemblees Territorials totes les informacions i documentació que puguin ser considerades d’interès general. Correspondrà a la secretaria fer les actes de les reunions que celebri l’Assemblea Territorial, conservar la documentació de les activitats realitzades i vetllar pel compliment de la metodologia i els terminis de realització dels projectes aprovats. Correspondrà a la tresoreria la custòdia i el control dels recursos de l’Assemblea Territorial i també l’elaboració del pressupost, el balanç i la liquidació de comptes, portar un llibre de caixa i altres documents de tresoreria, supervisar tota l’activitat econòmica de l’Assemblea Territorial, i materialitzar el dipòsit dels ingressos en els comptes o llibretes oberts.
(...) "

Si us plau, comuniqueu-nos el vostre interès a alturgell@assemblea.cat al més aviat possible

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada